Ik heb met een brasil act meegedaan aan we are family en vond dat heel leuk. Ik wil later dierenarts worden en een slang als huisdier, dat vind mijn mama eng haha. Ik ben een kletskind, ik klets graag. Maar dansen en zingen vind ook leuk. Ik zit op judo maar ik wil graag op klassiek ballet of weer op voetbal. Dag groetjes Hailey