Ik ben Kim en zit nu in 5vwo (2014-2015) Ik doe al sinds ik in groep 4 zit aan toneellessen. De laatste jaren heb ik ook in schoolproducties gespeeld en bij het centrum van de kunsten Eindhoven producties gedaan. Acteren is echt mijn grootste passie en ik hoop er later mijn beroep van te maken.