Ik ben 15 jaar. Ik zit op het Sint joris in Eindhoven in 4 HAVO.. Op school doe ik kunst en cultuur klas waarin mijn specialisatie drama is.. Ook zit ik op de Frank Sanders musical akademie vooropleiding! in groep 3/4 ben ik begonnen met toneel en een jaar later ben ik musical gaan doen. Ik heb in verschillende amateur musicals gespeeld in het Parktheater.
trackrecord
Ik heb met verschillende amateur musicals en muziektheater producties in het Parktheater in Eindhoven gestaan. Ook heb ik 2 keer in een korte film gespeelt. 1 voor een student en de andere film was voor een fotograaf.
bijzonderheden
Ik zing, dans acteer en spreek vloeiend Nederlands, Duits en Spaans.