Ik ben Josien. Ik wil graag actrice worden en daarom heb ik me aangemeld. Ik hoop dat ik ervaring kan opdoen. Ik heb nu 7 jaar acteerles en ik zit op capoeira en scouting. Ik heb lessen theatermaken gevolgd. En nu volg ik de lessen filmtheater.Ik heb workshops gedaan van Willem Voogd en Sophie Schut. Ik heb een paar keer in Podium&Filmtheater Gigant in Apeldoorn gestaan met een uitvoering en een rol gehad in "De vrouw met de baard" in Schouwburg Orpheus. Daarnaast heb ik 2 keer in de kerstmusical gespeeld met elk zeven voorstellingen. Eén jaar heb ik de hoofdrol gespeeld.