ik ben nu bezig een film te maken met mijn vriendin Sanne het heet de Wraak van Anna ik speel zelf ook in de film en er zit ook een echte professionele acteur in hij heeft in heksen bestaan niet gezeten en hij speelde techniek piet in een sinterklaas film> ik zit ook op het NKT Nederlands kinder theater en ik kan best goed acteren . en ik zit ook op turnen en ik kan een beetje zingen en dansen. ik ben Ricky-lee en ik ben bijna 11 en ik hou van het leven