Ik ben Anouk de Leeuw van Weenen en ik kom uit Lelystad. Sinds ik mij kan herinneren houd ik van acteren en muziek schrijven/maken. Ook vind ik het leuk om voice-overs op te nemen en ik hoor van mensen dat ik een fijne stem heb om naar te luisteren. Ik heb een paar jaar geleden vier jaren op musicalles gezeten en een twee jaren zang- en pianoles gevolgd. Verder studeer ik met plezier aan de Pabo op Windesheim Zwolle.