ik ben Lisa schut ik ben 16 jaar ik zit nu 1,5 jaar op acteren bij jan Postema in assen daar hebben we nu 2 musical uitvoeringen van gehad 25 april 13,14 juni hebben we ook in een show van jan Postema moeten we iets zingen. ik heb meegedaan op locatietheater op Balloërveld roodkapje van 14 feb tot 25 mei. mijn motivatie om dit te doen is heel groot ik kreeg de steun van me moeder niet om dit te doen en ik heb doorgezet om dit te kunnen bereiken. ik hou echt van acteren dat is echt me uitlaat klep voor alle emoties