Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik vind het heel leuk om te acteren. Afgelopen drie jaar heb ik op musicalles gezeten, we deden dan aan het eind van het jaar een musical. Ik heb in 'Spangas in actie' gefigureerd. Dit schooljaar doe ik expressieprofiel (veel theater en creatieve vakken) op het VWO.
vraag mij voor
als er een film of serie wordt gemaakt waar je niet heel veel ervaring voor nodig hebt, dan zou ik het heel leuk vinden om daar aan mee te doen.