Ik ben een meisje die het gewoon waanzinnig vind om lekker te acteren. Ik volg al sins me 5de lessen bij het jeugdhofpleintheater school en sins dien volg ik me droom na om actrice te worden. Ik heb al een 3 productie gespeeld genaamd Yolo, Shakespeare voor beginners en sint sing along. Ik zit dit jaar een een T-lab klas waar je je in alle soorten theater gaat verdiepen. Ook hou ik waanzin veel van zingen en dansen. Ik heb 2 jaar op hip hop / jazz gezeten en ik doe nu al 2 jaar moderne dans. En ik was uit gekozen om solo in de kerk te zingen. Maar vooral vind ik het gewoon super leuk om lekker te stralen op het podium. buiten mijn grote passie voor acteren speel ik de piano en ukelele bijden.