Ik ben Audrey. Geboren in Nederland, maar mijn ouders komen uit Indonesië. Ook een klein deel Chinees. Ik heb een keer gefigureerd in de film 'In het niets' dat over de bijlmerramp ging. Ik vond dit een leuke ervaring dus wil ik daarom nog vaker gaan figureren.