Ik heb 4 jaar geacteerd en ook in meerdere toneelstukken gespeeld (d.m.v mijn toneelschool) waarbij ik altijd grote rollen in heb gespeeld. Ik ben gewend om op het podium te staan net zoals bij dans doe ik dat eens in een jaar. Zo heb ik een keer voor 400 man opgetreden. Later wil ik heel graag actrice worden en daarom begin ik weer met acteerlessen volgend jaar omdat ik er even mee was gestopt. Voor de rest heb ik bruin haar en bruine haren.