Ik ben dol op acteren en zingen. Het zou geweldig zijn als ik er later mijn beroep van kan maken maar voor nu wil ik kijken of dat kan lukken. Ik ben gedreven, maar dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik ben een theater gewend en dat vind ik fantastisch, alles moet in één keer goed gaan en je merkt wat het publiek ervan vindt. Ik volg lessen aan het Annatheater. De lessen zijn daar opgedeeld: je hebt presentatiegroepen, die werken de helft van het jaar aan een klein stukje voor familie en vrienden en je hebt de productiegroep, voor de mensen die goed zijn en verder willen, een groter stuk, professionele belichting, kostuums en decor. Ik zit bij de productiegroep. Ik ken het theater, nu wil ik het televisiewereldje beter leren kennen.