Ik ben 12 jaar en ga naar de 2e klas van het gymnasium. Ik zit ook op de Jeugd theater school in Haarlem. Ik vind zingen en toneelspelen super leuk en wil graag spelen in echte toneelstukken waar niet alleen ouders komen kijken van kinderen die meespelen.