Hallo ik ben Angelino Steijger Ik begin in september m'n 2e jaar bij rabarber en wil graag acteur / model / musicalster worden dus van m'n hobby m'n beroep maken en hoop op die 1e doorbraak ik heb auditie gedaan voor Billy Elliot maar had helaas niet genoeg dans ervaring. Heb nu wel een rolletje in een Nederlandse kinderfiets die in 2016 pas uitkomt hier kan en mag ik dus nog niets over zeggen/schrijven. Ik wil graag nog meer ervaring opdoen in de entertainment.