Ik ben een enthousiaste jongen van 13 jaar, die dol is op zingen en acteren. Sinds vier jaar speel ik inIk heb vier jaar gespeeld bij musicalvereniging Oberon en ben in de zomervakanties meegeweest met zang- en musicalkampen. Dansen vind ik wel leuk, maar ik ben er niet heel erg goed in, behalve als ik zelf mijn moves mag bedenken. Ik wil graag meer ervaring opdoen in het theater of voor de camera