Hallo, ik ben Twan Goris. Ik ben 17 jaar en woon in Epe. Ik zit op dit moment in VWO 5 en probeer een beginnende acteur te worden. Daarom heb ik me op deze site ingeschreven. Ik ben opzoek naar wat acteerwerk. Ik heb op dit moment nog geen professionele ervaring en daar zou ik graag wat in willen veranderen. Ik heb wel wat onprofessionele ervaring, schoolmusical, zelfgemaakt toneelstuk voor klasgenoten en een toneelstukje voor mijn hele familie. ik kan niet wachten om te beginnen met acteren en zal mijn uiterste best doen om zo goed mogelijk te acteren! Ook al is het maar figureren.
trackrecord
ik speelde de hoofdrol in een schoolmusical (groep 8). ik heb een eigen toneelstuk geschreven en uitgevoerd voor mij klasgenoten en docenten (VWO 3). Ik heb met mijn tante een toneelstuk geschreven een keer en opgevoerd voor mijn familie (50 man)