Hoi, ik ben Rebecca en ik vind het leuk om te acteren. Ik zit op de Willem 2 voor Drama en daarvoor heb ik op toneellessen gezeten. ik heb daarvoor op musical les gezeten. Mijn hobby's zijn dan ook eigenlijk acteren voornamelijk. Ik vind het zo leuk omdat je, je helemaal in iemand anders kan verplaatsen ver of dichtbij van jezelf. Voor de rest hou ik van schrijven, shoppen, zingen en het volgen van tv serie's.