Ik ben 12 jaar en ik zit in de brugklas van het gymnasium in Amersfoort. In groep 8 had ik de hoofdrol in de eindmusical en daar zong ik ook solo. Ik hou heel erg van acteren en zingen en zou graag eens iets op tv willen doen. In mijn vrije tijd speel ik piano en zit ik op hockey.