ik ben Marcel overste ,en ik werk in een theater in Haarlem als acteur .ik geef theater les aan 9 mensen. buiten dat doe ik straat theater en pas geleden kleine rolletjes Meiden van de Herengracht .verder wil ik alles doen om ervaring op te doen.Acteren ben ik aardig in getraind Ik heb in scrooge gespeeld en in ander theater stuken .middeleeuwse stuken