Hoi, ik ben Martijn, 21 jaar, student civiele techniek aan de TU Delft. Naast mijn studie en andere hobby's (oa. wielrennen) vind ik het erg leuk om op de set te lopen en mee te werken aan een film. Ik heb al enige ervaring met figuratie (Flikken Maastricht/speelfilm) en weet daarom hoe het er op een set aan toe gaat. Einddoel: een paar zinnen spreken in een TV serie/film, maar je weet nooit waar het schip strandt. Verder spreek ik goed Engels (certificaat), ben ik 194 cm en heb ik een slank postuur.