Ik ben Eva en mijn grootste passie is zingen,ukelele spelen,dansen en toneel. Ik zit al 5 jaar op zangles bij het Utrechts kinderkoor. Ik ga daar 3x per week heen en we zingen daar allerlei klassieke muziek. Daarvoor heb ik een halfjaar solozangles gevolgd. Dit was popmuziek. Dansen deed ik niet zo vaak, alleen op mijn kamer in mijn eentje. ik heb mezelf moderne dans aangeleerd via Youtube. ik ben zo ook heel lenig geworden. Toneel doe ik al heel lang ik heb op musicales gezeten em maakten vroeger altijd gekke voorstellingen. ook heb ik 6 jaar op hockey gezeten. En 4 jaar op paardrijden.
trackrecord
ik heb meer gewerkt met de autentic boys. Dat zijn vier buitenlandse kunstenaars. We hebben met een groep van 19 jongeren onze eigen film gemaakt. in Utrecht Centraal en Hoog Caterijne.