Ik zie mezelf stralen als een zon , ben nog een beetje verlegen als ik in onbekende omgeving ben. Maar gelukkig duurt het nooit langer dan 5 minuten , meestal probeer ik zelf het ijs te Breken kwestie van een goed gevoel te hebben dit gebeurt bij de kennismaking. Ik kom zelf uit belgie en ben van Marokkaanse afkomst. Ik woon nu al twee jaar in Nederland. De Franse en Vlaamse taal spreek ik al vanaf mijn geboorte. Ik ben opzoek naar nog meer levens ervaring maar ditmaal achter de schermen :-)