Hallo, Ik ben Hiske ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb wel eens wat geacteerd, maar niet heel veel ik zou graag meer willen leren. Ik kan alleen in Noord-Nederland aangezien ik anders heel ver moet reizen. Ik rijd paard en ik kan zingen, ook spreek ik Fries, Nederlands en Engels. Ik lijk redelijk jong en zou dus ook als een jonger meisje doorkunnen met wat make-up zou ik wel geschikt zijn voor mijn eigen leeftijd. Als u mij wil bereiken kunt u mij een mailtje sturen.
vraag mij voor
Het lijkt me erg interessant om model te staan, te acteren in een programma of toneel te spelen.