hallo! Ik ben Nora! Ik ben 11 jaar oud en ik houd superrrrrrrr erg van acteren. En ik wil later ook actrice worden. Ik heb al in verschillende toneel voorstellingen gespeeld waarin we ook dansten. Ik vind het fantastisch om mensen te laten genieten van dingen die je zelf maakt en doet! Ik ben het best in emotionele scenes en vind die ook het leukst. Ik zou heel graag meer willen leren en ervaring opdoen in nieuwe (semi)professionele producties!