Na een lange tijd mezelf tegen te spreken, heb ik besloten toch de stap te nemen en mezelf in het diepe te gooien qua acteerwerk. Ik wil al een aantal jaar deze beroepstak ontdekken, maar was niet zeker er over, gezien ik nog geen 'echte ervaring' er mee heb. Wil het nu dan toch een kans geven.