Ik ben parttime werkzaam als hoofd horeca in het poppodium van Lelystad. Ook werk ik als vrijwilliger bij een kringloopwinkel. Ik heb audiovisuele techniek gestudeerd omdat ik film altijd erg interessant heb gevonden. Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen bij o.a. toneelgroep Amsterdam, theater Agora en heb ik samen met twee anderen een afstudeerfilm gemonteerd voor stichting Faaam. Ik heb al eerder in een film mogen figureren, en heb dat al erg leuk ervaren. Omdat ik tijd over heb zou ik dat iets meer willen doen.