Ik ben Ilse geboren op 22-7-2007 in Zutphen. Ik vind acteren en musical erg leuk om te doen. Heb al een paar keer op het grote podium gestaan met balletvoorstellingen en musicals. Ook een paar keer een figurantenrol gespeeld in tv-series. Ik zit op de Telekids Musicalschool. Vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren.