Ik ben Richard de Boer en ik woon in Leeuwarden. Op dit moment heb ik al een aantal keer mogen figureren in GTST. Dit beviel mij enorm, daarom schrijf ik me ook bij deze organisatie in. In mijn jeugd had ik altijd de hoofdrol in musicals en eiste de aandacht vaak op. Daarin tegen kan ik me ook erg goed schikken in een bijrol en blijf ik op de achtergrond.