Door mijn regie ervaring en mijn jarenlange ervaring als cameraman kan ik goed zelfstandig werken. Ik kan dus ook goed alleen second unit opnames maken. Op dit moment werk ik vooral met mijn GH4 camera, maar ik overweeg op korte termijn een echte 4K videocamera aan te schaffen. Ik heb ook veel ervaring met het uitlichten van acteurs en sets. Ik ben in 1979 afgestudeerd aan de filmacademie en heb dus erg veel ervaring.