www.stillerapper.nl Mijn naam is Fatih, en ik zou het erg gaaf vinden als ik als figurant een keer mag spelen. Ik ben gehandicapt, kan niet lopen en niet praten. Ben al een keer op tv geweest bij BNN. Voor meer info kunt u mijn website bezoeken. Met vriendelijke groet Fatih Demirbas