Beste allemaal, Mijn naam is Akram en ben 9 jaar. Ik vind acteren, piano spelen, dansen, zwemmen en voetballen heel leuk. Ik heb gisteren mee gedaan met een film en kwam paar keer erin. Dit vond ik heel leuk. Ik heb ook paar keer mee gedaan in reclamen over mijn naschoolopvang. Ook een promotiefilm over piano spelen. 24 april heb ik een fotoshoot over een museum en ik kom in een documentaire erover en mijn foto komt in het museum te staan. Ik vind acteren heel leuk en wil dit vaak doen. Vinden jullie me leuk en zijn jullie geïnteresseerd. Heel graag. Ik heb zin in!!! Groetjes Akram Moeder van Akram Bali (Sabah- Bali-Karrouch)