Mijn naam is Renske. Ik heb altijd veel plezier beleeft aan acteren. Heb ook 3 jaar bij een toneelvereniging gezeten. Ben altijd al geïnteresseerd geweest in acteren in films/reclames/televisie, maar heb nog nooit stappen ondernomen om dit ook werkelijk te gaan doen. Het leuke aan acteren vind ik dat iemand zich helemaal kan inleven in een rol en vergeet wie hij/zij werkelijk is.