hoi Ik ben Bram en ik ben een sociale en sportieve jongen van nu 15 jaar. ik ben enthousiast voor opdrachten en heb al ervaring met figureren. Ik heb nog geen ervaring als acteur, maar zou het super vinden als ik de kans kan krijgen. ik hoop snel ervaring op te doen Mvg Bram van der Meij