Ik zit al een tijdje op toneelles en ik vind het echt superleuk. Het lijkt mij geweldig om ook een keer in een toneelstuk, een film of een reclame te spelen. Ik wil later graag acteur worden, het liefst net zo goed als Arjan Ederveen. Daarnaast houd ik ook heel erg van sporten( atletiek) en buitenspelen en heb ik humor.