Ik vind acteren super leuk! Niet heel veel ervaring, maar wel workshops gedaan en toneel lessen genomen. Ik heb wel mee gedaan aan een toneel voorstelling van de peergroup, het stuk heet vogelvlucht. Ik vind het ook super leuk om model te zijn, zelf maak ik ook kleren en gebruik mezelf als model. (Ik ben niet de aller grootste)