Acteren en zingen zijn mijn passies en mijn doel is om er steeds beter in te worden en er steeds meer ervaring mee op te doen. Ik ben vastberaden om mezelf te laten zien, omdat ik later van mijn hobby's mijn beroep wil maken.
trackrecord
Ik ben uitgekozen door Karin Bloemen om in haar show ''Volle Bloei'' Barbra Streisand's ''Woman In The Moon'' te zingen (op basis van een ingezonden auditiefilmpje)
Een van de hoofdrollen gespeeld in het stuk ''Kickback'' - Theatergroep Elf!, Theater de Kom
Meegedaan aan schoolstukken, meestal de hoofdrol
awards
Ik heb dus meegedaan in de show van Karin Bloemen, met een lied van Barbra Streisand