Ik rijd al ruim 11 jaar paard, spring en rijd dressuur op niveau. Mijn ouders zijn muzikale ouders, hebben allebei conservatorium gedaan en ben daarom met muziek opgegroeid. Ik heb alle soorten fluiten gespeeld (behalve dwarsfluit), cello en zing als sinds mijn 9de in het Souvenir Jeugdkoor onder leiding van Peggy Hegeman. Ik zing van Opera/Mattheüs tot Studio100 :) Met dit koor heb ik al op het podium van de Nationale Opera gestaan en vele producties/concerten/opera's gezongen/geacteerd/gedanst! Qua dansen zijn het vooral de K3 dansjes ;D Ik heb ballet gedaan, maar niet erg lang. Maar dat wil niet zeggen dat ik dansen niet leuk vind, of het een uitdaging vind om het te leren. Overigens ben ik een zeer grote fan van K3, Ghost Rockers en Musicals van van alles en nog wat. Daarvan ken bijna alles, hahaha! Verder kan ik kan jongleren met 3 balletjes, handstand, zwemmen, rennen, springen,.. ademen ;) Speciale vaardigheden