Sinds mijn dertiende speel ik bij theatergroep De Dialoog in Harderwijk. Daar heb ik niet alleen geleerd om te acteren, maar ook om mijn eigen voorstellingen te maken. In de afgelopen jaren heb ik verschillende eigen producties ontwikkeld, voornamelijk monologen. Tijdens dat proces ontdekte ik hoe graag ik schrijf. Ik maak veel gedichten en draag deze ook voor op het podium. Door de jaren heen ben ik me daarnaast gaan richten op het werken met kinderen. Momenteel geef ik theaterles aan kinderen met een beperking bij Wilde Kunst. Het begeleiden van hun creatieve proces en het zien groeien van hun zelfvertrouwen geeft mij veel voldoening. Naast theater heb ik een aantal jaren zangles gevolgd. Op dit moment volg ik bewegingslessen en werk ik met verschillende dansstijlen om meer controle te krijgen over mijn lichaam en om bewuster gebruik te maken van fysieke expressie in mijn spel. Volgende week begin ik met pianolessen, omdat ik de ambitie heb om mijn eigen kleinkunstvoorstellingen te maken. Het lijkt me waardevol om mezelf daarbij muzikaal te kunnen begeleiden en zo mijn eigen werk nog persoonlijker en gelaagder te maken.
trackrecord
de vloer op junior Theatervoorstellingen theater de dialoog Acteursopleiding media college Ik geef zelf theaterles Shortfilm The marge (studenten project)