Hoi! Ik ben Bart, een beginnend acteur/(edel)figurant, producent en schrijver. Op 10 en 11 maart 2017 heb ik op de bonte avond van mijn school een toneelstuk uitgevoerd met de toneelklas. Het stuk heb ik zelf geschreven en we hebben het stuk 3 keer opgevoerd! Het lijk mij heel erg leuk om meer van het acteer/figureer vak te leren en mijn kennis te vergroten! Later hoop ik hiervan ook mijn beroep te kunnen maken! Verder ben ik nu in het proces om een eigen (online-)serie te ontwikkelen. Dit doe ik alleen, maar soms met hulp van iemand anders. Ik sta altijd open voor nieuwe contacten waarmee ik dit project kan delen/opzetten. Groetjes, Bart.
trackrecord
Afgelopen 10 en 11 maart 2017 heb ik een zelfgeschreven toneelstuk opgevoerd met een groep van 13 mensen. We hebben dit toneelstuk opgevoerd op school tijdens de jaarlijkse bonte avond en hebben het stuk in drie voorstellingen gespeeld.
awards
Nog niet!
vraag mij voor
Opdrachten/Projecten die als doelgroep kinderen of jongeren hebben vind ik persoonlijk erg leuk! Natuurlijk mag je ook contact opnemen voor andere opdrachten/projecten! Ik zou graag acteren, maar voor (edel)figuratie sta ik ook zeker open!
equipment
Ik heb een spiegelreflexcamera waarmee ik mijn YouTube video's film en foto's maak. Dit is een Canon EOS 700D. Ik vind het een erg fijne camera en kan er goed mee werken!
bijzonderheden
Ik ben niet bang voor de camera, omdat ik mijn eigen YouTube-kanaal heb! Dit kanaal heet 'Bakery Bart' en de naam zegt het dus al, ik maak hier bak-video's op! Ik vind het contact met de mensen erg leuk en het filmen, monteren en natuurlijk bakken zelf ook!!