Ik ben Dide, ik ben 16 jaar en ik zit op het Christelijk Gymnasium Utrecht. Ik skateboard en acteren vind ik al heel lang leuk, maar sinds mei 2016 ben ik er serieus mee bezig. Ik heb toen meegedaan aan Theater na de Dam bij het NTjong in Den Haag. Theater na de Dam is een landelijk theaterproject rondom 4 en 5 mei. Sindsdien heb ik verschillende dingen met theater gedaan. Daarnaast zit ik in de film 'Skatekeet', een documentaire over een skateboard vriendin van mij, die onder andere op het IDFA en internationaal gedraaid heeft. Ik wil me heel graag verder ontwikkelen op het gebied van acteren, theater en film.