Acteren is een grote wens van mij en hoe ik dat voor in de toekomst ga invullen, daar werk ik al sinds ik mij kan herinneren aan. Door muziek ,dans en theater, figureren kom ik steeds dichterbij. Nu zit ik op het IVKO en AAAcademie waar ik veel leer over spelen. Films kijken en het analiseren, wat doet de camera, acteur, tekst, muziek emotie enz.vind ik erg boeiend. Mijn interesse gaat de laatste tijd naar arthouse films, caracters met een twist die zou ik graag onderzoeken en spelen
trackrecord
afgelopen zomer heb ik in Jos, de nieuwe film van de makers van Penoza gefigureerd. Set was redelijk klein zodat ik veel heb meegekregen van de regiseur en acteurs. Op het IVKO maken we regelmatig video's, ook heb ik acteren voor de camera bij Multacasting gevolgd
vraag mij voor
voor hoofdrollen en bijrollen van studentenfilms en alle projecten die een professionele uitgangspunt hebben