Graag zou ik al figurant voor een film, tv spot, reclame oid willen spelen. ik ben hier nog geen ervaring in maar wil via deze weg ervaring op gaan doen. Ik ben in bezig van eigen vervoer maar wil niet te verre afstanden afleggen als de reiskosten niet gedekt kunnen worden