Mn naam is Guillermory Albertus Bijnaam Magic Gemini 23 Jaar oud. De reden waarom ik deze bijnaam heb gekozen is omdat 'Gemini' Tweelingen betekend in het engels en mn sterrenbeeld is en 'Magic' Omdat niks niet haalbaar is als je er hard voor werkt. Ik hou van dansen en acteren graag zou ik hiermee verder willen ontwikkelen als figurant.