Hallo, ik ben tobias, 24 uit breda. Ik heb in me jeugd veel theater gedaan. Ik heb op meerdere theaterscholen gezeten, en ik heb een opleiding voor reacreatie gedaan waarin ook meeleeftheater aan de pas kwam. In me vrije tijd speel ik bassgitaar, DnD en larp, en schrijf ik een boek.