Hallo ik ben Isabel Droog ik ben 16 jaar oud en ik heb 4 tot 5 jaar op acteer ervaring ik heb ook acteerkampen gedaan. Daar heb ik korte films gemaakt en ik heb op mijn theaterschool ook film acteren gehad en met maskers op om echt heel erg met lichaamstaal bezig te zijn dus veel stilspel, improvisatie, tekst, regisseren. Ik doe nu ook 2 jaar aan dansen. Ik heb meerdere straattheater acts opgevoerd en heb workshops gedaan van onder ander: Davy Eduard King, Stijn Fransen, Sterre van Woudenberg en Lennard Timmermans.
vraag mij voor
Ik sta voor heel veel open ik zal graag in films willen, op het toneel, figureren, presenteren,commercials en journalistiek, Dansen, Musicals. Ik heb nog nooit als stemacteur gewerkt maar lijk mij wel heel erg leuk.