Beste lezer, Mijn naam is Kabil en ik ben student aan de Hogeschool Utrecht. Mij lijkt het ontzettend leuk om een keer mee te doen in de filmindustrie. Ik heb veel ervaring in diversiteit. Ik ben opgegroeid in Frankrijk en woon vanaf 2000 al in Nederland. Zelf vind ik het ontzettend leuk om naar films te kijken die mij het gevoel geven alsof ik zelf in de film speel. Ik zou elke kans grijpen om een keer mee te doen/ mee te kijken. Voor opmerkingen/vragen, kunt u contact met me opnemen. Met vriendelijke groet, Kabil Chekalil