Nou ik ben een enthousiast meisje, ik vind acteren heel leuk omdat ik dan in iemand anders huid kan kruipen. Ik zing ook graag. En modellenwerk zou me heel leuk lijken maar ik weet niet of ik er heel goed in ben. Ik heb acteer ervaring bij meerdere theaters. Ik heb gespeeld met mensen uit goede tijden slechte tijden. Een kenmerk van mij is dat ik best nieuwschierig en eigenwijs ben. Ik ben een doorzetter en geef niet op. Ik deed aan hockey maar ben gestopt omdat ik toneel leuker vond.