Hallo, mijn naam is Ineke. Ik ben werkzaam geweest als receptioniste in een woon-zorgcentrum. Tijdens de transitie in de zorg kwam mijn functie te vervallen en kwam ik in de ww. Omdat ik het leuk vind om nieuwe dingen te proberen heb ik het figureren leren kennen. Ik vind het leuk om te doen en je leert nieuwe mensen kennen en komt op locaties waar je anders misschien niet snel zou komen. Mijn hobby;s zijn volleybal, schrijven, lezen, handwerken en creatief bezig zijn. Ik heb geen rijbewijs dus ben voor vervoer aangewezen op ov en fiets. Op dit moment ben ik parttime aan het werk als buddy in de zorg en vind het leuk om in mijn vrije tijd mee te werken aan diverse projecten als figurant of in een rol als ik in het profiel pas. Dus heb jij een leuk project en pas ik in het plaatje dat jij neer wilt zetten dan hoor ik het graag.
trackrecord
Figuratie: voetbalmaffia,kamer 24, kerstspot eo, De rol van moeder in Welcome to earth van het open filmteam Apeldoorn.Het resultaat is te zien op: https://youtu.be/Nen6uu4IlW4 figuratie: reclame Leev, porselein, wat is dan liefde,Hendrik groen 2,King of the road, I don't wanna dance, Red Sandra, IM, poor boy, vliegende Hollanders, een zee van tijd en Farmer Joe aflevering 2 (youtube radical redemption) Oogappels, Dertigers
vraag mij voor
film, short film, leuke projecten.
bijzonderheden
Een sportieve 'grijze duif' meer kleur? Tja met een pruikje wel. Ieder mens is uniek, ik heb/kan niet echt iets waarvan ik denk 'dat is heel bijzonder' Ik probeer gewoon te genieten van de dingen die ik doe en daarbij het beste uit mezelf te halen.