hoi, ik ben Naomi ik ben 15 jaar nu en ik vind het super leuk om te acteren.. zelf heb ik meegedaan aan het tv programma Hip voor Nop en deed ik mee aan een theater show.. voor foto's of meer info.. contact even ik ben lekker spontaan en vrolijk en heb enorm veel lol in het acteren.
trackrecord
ik heb meegedaan aan Hip voor Nop, een theatershow genaamd Heroes OnStage en een short film over pesten.
vraag mij voor
ik vind enorm veel leuk. wel wil ik een beetje uit de figuranten rol en meer gaan doen op de voorgrond. dus heb je een hoofdrol of een bijrol voor een meisje.. dan moet je zeker even contact opnemen
bijzonderheden
ik kan paardrijden,een beetje dansen en niet bang om iets te leren