Ik werk sinds 4,5 jaar als Trainingsacteur op de HAN te Nijmegen. Ik heb zojuist een verdiepingstraining Trainingsacteren gevolgd bij CRUX-creaties van Peter Berkhout. Binnenkort wil ik mij aanmelden bij de NVvT en ga ik verdere stappen ondernemen om mijn werkgebied uit te breiden. Kortom, ik zit nog in een verkennende fase en probeer daarin zo dicht mogelijk bij mijn specialisatie te blijven; die specialisatie bestaat uit het spelen van rollen met afwijkend en verstoord gedrag: agressie, verdriet, angst en verwarring. Sterk emotionele rollen dus. Als trainingsacteur geef ik ook de feedback en heeft het acteren vnl. een didactische functie. Daarnaast wil ik mij ook meer op het acteren an sich gaan oriënteren.